Opinie o Nas

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

telefon: 801 011 963

komórki: (22) 228 21 44

Pn-Pt: 9:00-18:00

e-mail: sklep@panmajster.pl

Bestsellery

Pojemnik na odpady 1100l ESE  Pojemnik na odpady 1100l ESE Cena:860,00 zł Cena:704,00 złPromocja

Pojemnik na odpady 240l ESE Pojemnik na odpady 240l ESE Cena:174,00 zł Cena:135,00 złPromocja


Newsletter

Newsletter

Infolinia: 801 011 963, (22) 228 21 44 / e-mail: sklep@panmajster.pl

U nas zakupy na raty. Żagiel usługi finansowe.

platnosci

Rzetelna firmaikona facebooka

Zwroty i reklamacje

Zwroty towaru


 

Termin

Jeśli chcesz zwrócić towar, jako Konsument masz do tego prawo w ciągu 14 dni.


 

Procedura

Należy przesłać oświadczenie informujące o decyzji o odstąpieniu od umowy. Dla Państwa wygody stworzyliśmy formularz dostępny w pliku WORD oraz PDF, który należy przesłać na adres reklamacje@panmajster.pl. Formularz można wysłać również faksem lub pocztą (N.Trade s.c. Piotr i Lech Niteccy , ul. Stępińska 22/30, 00-739, Warszawa, Fax 22 2282145).  


 

Zwrot towaru

Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy obsługa sklepu wysyła informację o dalszych krokach związanych ze zwrotem towaru.Obowiązkiem klienta jest spakowanie i zabezpieczenie towaru przed wysyłką. Bezwzględnie prosimy nie odsyłać przesyłek bez kontaktu z naszym biurem - nie zostaną one odebrane i wrócą do nadawcy.

Zwrotowi nie podlegają zamówienia indywidualne - produkty tworzone według projektu klienta lub produkty z katalogu zmodyfikowane na prośbę klienta np. ze zmodyfikowanymi wymiarami podanymi przez klienta, malowane oraz produkty zużyte, zniszczone oraz noszące ślady montażu.
 

Zwrot pieniędzy za zakup

Sklep w ciągu 14 dni roboczych (zwykle znacznie szybciej) od otrzymania zwrotu towaru zwraca pieniądze na konto wskazane przez Klienta.

Sprzedawca zwraca konsumentowi kwotę wynikającą z ceny zakupionych produktów oraz
opłaty za transport od sprzedawcy do klienta.


Koszt zwrotu towaru pokrywa Klient.
Konsument ponosi odpowiedzialność finansową za zmniejszenie wartości przedmiotu.


 

Reklamacje


 

Procedura

W celu złożenia reklamacji prosimy o wysłanie formularza reklamacyjnego. Dla Państwa wygody stworzyliśmy formularz dostępny w pliku WORD oraz PDF, który należy przesłać na adres reklamacje@panmajster.pl Formularz można wysłać również faksem lub pocztą (N.Trade s.c. Piotr i Lech Niteccy , ul. Stępińska 22/30, 00-739, Warszawa, Fax 22 2282145 ). Proszę wybrać formę zwrotu, która jest dla Państwa wygodna. 

 

 

Uszkodzenie przesyłki przez przewoźnika

W przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika należy spisać z kurierem protokół szkody.
Jeżeli nie spisali Państwo dokumentu podczas odbioru przesyłki, mogą Państwo zrobić to w ciągu 7 dni od jej dostarczenia. Należy zgłosić taką informację przewoźnikowi.


Spisany protokół należy przesłać na adres reklamacje@panmajster.pl wraz z uzupełnionym pełnomocnictwem do złożenia reklamacji przez naszą firmę.
 

 

Termin

 Sklep rozpatruje reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni, a o podjętych czynnościach informuje się Klienta.


 

{nocache:32ee576d6bd779d0ecf7090582fabcd4#0}