Opinie o Nas

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

telefon: 801 011 963

komórki: (22) 228 21 44

Pn-Pt: 9:00-18:00

e-mail: sklep@panmajster.pl

Newsletter

Newsletter

Infolinia: 801 011 963, (22) 228 21 44 / e-mail: sklep@panmajster.pl

U nas zakupy na raty. Żagiel usługi finansowe.

platnosci

Rzetelna firmaikona facebooka

Regulamin

 

Oferta,  składanie zamówień

 

1. Realizacja sprzedaży w sklepie  http://panmajster.pl  - zwanym dalej Sklepem, odbywa się według niniejszego regulaminu.

 

2. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptację przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim reguł.

 

3. Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku. Informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.

 

4. Oferta prezentowana na stronie sklepu jest ofertą handlową. Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Sklepu przez Klienta, co następuje poprzez złożenie zamówienia.

 

5. Złożenie przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzone przez Sklep poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez klienta. 

 

6. Potwierdzeniem zakupu jest faktura proforma wysłana elektronicznie na adres mailowy Klienta, podanym w trakcie dokonywania zakupów.

 

 Realizacja zamówienia, płatności

 

 

 1. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie przez Klienta wszystkich niezbędnych pól formularza adresowego. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. takich, które nie zawierają danych niezbędnych do potwierdzenia zamówienia, jak np. nr telefonu czy adres e-mail lub też w przypadku gdy dane te zawierają błędy, uniemożliwiające realizację.

 

 

2. Termin realizacji zamówienia wynosi od 5 do 14 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku zamówień specjalnych czas może być dłuższy.

 

3. Płatności można dokonać na cztery sposoby: 

  • płatności online obsługiwane przez PAYU
  • przelew bankowy
  • za pobraniem 
  • na raty

 

4. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnego dodatkowego potwierdzenia zamówienia przez

telefon .

 

 

Odbiór towaru, zwrot towaru

 

1. Zawartość przesyłki powinna być sprawdzona w obecności kuriera na okoliczność kompletności i nienaruszalności opakowań.

  • W przypadku gdy doręczna przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.
  • O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę najpóźniej w ciągu 24 godzin (22 2282144 lub sklep@panmajster.pl). W celu udokumentowania sytuacji należy przesłać numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonej  przesyłki.
  • W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą najpóźniej w ciągu 24 godzin ( 22 2282144 lub sklep@panmajster.pl ). W celu udokumentowania sytuacji należy przesłać numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonych produktów
  •   W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Nie spisanie protokołu  może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.  W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.

 

2. Konsument ma prawo do dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni .

  Formularz do zwrotu towaru znajduje się na stronie Zwroty i reklamacje

Zwracany towar nie może nosić śladów zużycia czy zniszczenia.     

  • Koszty przesyłki do klienta ponosi Sklep, kosz przesyłki zwrotnej Klient.              
  • Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się ze Sklepem. Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury zwrotu.
  • Klient nie ma prawa zwracać towaru, który został wyprodukowany pod indywidualne zamówinie
 Zwrotowi nie podlegają:
  • zamówienia indywidualne - produkty tworzone według projektu Klienta lub produkty z katalogu  ze zmodyfikowanymi wymiarami podanymi przez Klienta.
  • produkty używane oraz noszące ślady montażu.
 

 

Dane osobowe 

 

 

 

1. Zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) każdy Klient ma możliwość wglądu, modyfikacji i usunięcia udostępnionych Sklepowi danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone, przechowywane i wykorzystywane przez Sklep za zgodą ich właścicieli, zgodnie z prawem i z zachowaniem należytych procedur, oraz w sposób gwarantujący ich bezpieczeństwo. Sklep może wykorzystywać dane osobowe w celu zapewnienia właściwej obsługi zamówień Klientów oraz do powiadamiania o nowościach i promocjach.

 

 

Reklamacje

 

1. Jeśli Klient zauważy, że produkt który otrzymał posiada wady techniczne, jakościowe lub inne powstałe podczas dostawy, ma prawo do złożenia reklamacji. 

2. Reklamacje mogą być składane zarówno drogą mailową na adres reklamacje@panmajster.pl jak i w formie pisemnej na adres Sklepu. Formularz reklamacyjny znajduje się na stronie Zwroty i reklamacje

 

3.  Sklep  ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta. 

 

4. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie kupującemu wskazany proponowany przez sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji (np. sposób zwrotu przez kupującego towaru, sposób odbioru nowego itp.) - w takim przypadku sprzedawca ponosi również koszty transportu reklamowanego towaru . W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy.

 

5.  Klient jest zobligowany do tego by zwrócić należytą uwagę na to w jakim stanie odbiera przesyłkę, gdy tylko zauważy jakieś nieprawidłowości, uszkodzenia paczki należy sporządzić protokół szkód i niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.

 

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:204c32cd9dbeed35d6aa3b55e7398171#0}